Cat de usor se poate transforma dragostea in obisnuinta?   Inainte eram de parere ca daca e sa fie o sa fie,acum ma gandesc ca intervine aici varsta! Am mers azi in parc la o tigara si (rusine mie) am tras cu urechea la ce conversau doua prietene (banuiesc). Am prins de la ,,nu mai e la fel,nu mai simt aceleasi lucruri cand il iau in brate”. Nu cunosc intreaga poveste asa ca nu pot sa imi dau cu parerea daca e obisnuinta(asa cum a insinuat una din tipe)sau e lipsa de comunicare,dar m-a facut sa ma intreb si mai mult daca intr-adevar exista acea dragoste care o sa tina o vesnicie…

Te arunci intr-o relatie  si speri ca totul sa fie bine,ca tu sa fii una/unul din norocoasele/norocosii destinului  care si-au intalnit adevarata dragoste la o varsta destul de frageda,ca la 18-20 de ani,te poti considera  a fi inca la o varsta frageda,dar parcurgand drumul te impiedici de obstacole si totul cu timpul parca incepe a-si pierde din stralucire. De ce intervin neintelegerile intre doi care presupun ca se iubesc? Lipsa de comunicare sau siguranta? Ne dorim siguranta intr-o relatie,dar nu ne plictisim oare cand totul e prea sigur?Parerea mea e ca nimic de pe lumea asta nu e sigur,nu o relatie in mod cert si ce am invatat din proprie experienta sau din prostia celor de langa mine e ca,nimic nu e batut in cui! E o prostie sa iti lasi totul doar pentru a fi langa persoana iubita,si totusi o facem,toti, chiar si eu! De ce? Pentru ca speram ca,,de data asta” sa merite! Mi-e greu sa vad cum unul din prietenii mei,uita ce inseamna a fi prieten,doar ca iubita lui vrea sa mearga colo,ca ea nu iese decat cu prietenele ei si nu cu prietenii iubitului ei,asta nu e iubire e dictatura,sau santaj,sau pur si simplu profita! Nu ar fi nimic rau,doar ca mai toti dintre odata foarte bunii prieteni ai lui,au decis sa il dea la o parte. Ce pot eu sa fac? Nimic. As putea vb cu el,dar ar intelege? Nu. De ce? Pentru ca atunci cand iubesti,esti orb. Si uite asa am deviat de la subiect. Oricum nu cred ca am sa ma lamuresc vreodata ce e cu adevarat cu iubirea asta…
See you soon! :*

