girl-thinking

Am inceput si facultatea…sunt intr-un fel fericita.Spun intr-un fel deoarece mi-as fi dorit sa fie alta,dar dorinta parintilor e porunca pentru copii,nu? Sunt surprinsa ca,dupa doua saptamani de cursuri a inceput sa imi placa si chiar sa ma incante.E ciudat…poate pana la urma ar trebui sa ascultam de parinti. Odata cu facultatea,mutarea in alt oras ,au venit si cunostinte noi. Unele mai placute,altele mai ciudate. Sorbind o cafea la cafeneaua facultatii,impreuna cu alti colegi,am auzit o povestire foarte interesanta ce m_a marcat intr-un fel. O prietena a unei colege,prinsa intr-o relatie,,problema”,a sunat o pe aceasta,cerandu- i ajutor ,spunand ca e la capatul puterilor. Dupa ce oarecum a linistit-o,colega ne-a povestit in mare parte ce se intampla si ne-a rugat sa ne dam cu parerea,spaerand astfel sa o ajutam si la randul ei sa isi ajute prietena. Aceasta prietena a ei,avea o relatie de mai multi ani cu un baiat. La un momentdat relatia a inceput sa scartaie,dandu-i fetei impresia ca iubirea a disparut si a intervenit obisnuinta. Disparitia senzatiei de implinire si fericire, acelor momente frumoase pe care orice relatie bazata pe iubire le ofera si lipsa de comunicare cu iubitul au facut din ea o tinta usoara pentru tentatii. In nu stiu ce imprejurari a cunoscut un anumit tip. A inceput sa il placa si sa-si dea intalniri cu el,ascunzandu-se de iubitul ei. Ce s-a intamplat in continuare intre ea si acest tip,e usor de inteles… Dupa o anumita perioada de timp in care mustrarile de constiinta si faptul ca mereu il compara pe,,amant”cu iubitul ei,fata realizeaza ca de fapt ea inca il mai iubeste pe acesta si hotaraste sa ii spuna tot ce s-a intamplat ,sperand ca va fi iertata si lucrurile vor decurge spre bine. Nu s-a intamplat asa,cei doi s-au despariti si au luat-o oarecum pe drumuri diferite. Intelegand de la e lca nu mai e nici o sansa ,tipa a incercat sa il uite,implicandu-se in alta relatie…implicand,poate,e prea mult spus pentru ca se gadea la fostul ei,indiferent ce Fat-Frumos ar fi avut langa ea.De tipul cu care si-a inselat fostul iubit nu a mai vrut sa auda,iar viitorii fosti nu reuseau niciunul sa il scoata pe fostul ei din minte si probabil din suflet. Intr-un final vazand ca nu se poate isi ia inima in dinti si ii cere din nou iertare fostului iubit-se impaca. Totul bine si frumos ati zice,dar nu-i chiar asa. Motivul pentru care fata si-a sunat prietena e ca,nimic nu mai e la fel,el nu mai e la fel. Orice a incercat,a esuat. El e foarte rece si distant si ii creeaza impresia ca o cauta si vine la ea doar pentru a-si satisface anumite nevoi.

Aici si-a incheiat povestirea colega mea! A ridicat ochii spre noi,dar toti am ramas muti,nestiind ce sa ii zicem. De dragul de a vorbi,s-au format anumite opinii,unele mai misandre,altele mai misogine. Eu m-am abitinut,pentru ca parerea meanu era tocmai in favoarea prietenei colegei mele si nu voiam sa o supar.

Eu vad lucrurile in felul asta: din moment ce esti intr-o relatie,incearca sa respecti pe cel de langa tine inca din prima secunda,pentru ca asa ,poate,vei avea sanse mai mari sa primesti la randul tau respect. Intr-un anumit fel o inteleg pe fata,adica ii inteleg suferinta, faptul ca ei doi au incetat sa mai comunice cum trebuie,au sadit in sufletul ei suferinta,probabil se gandea ca nu o mai iubeste,ca poate ii interesat de alta,poate de fiecare data cand a vrut sa vorbeasca cu el,acesta a respins o spunandu-i ca totul e in regula,facand-o pe ea sa se intrebe daca pt el e bine pt mine de ce nu e,facand-o ulterior sa isi raspunda poate cu: eu am nevoie de cineva sa ma intelega ,sa vorbeasca cu mine,sa-mi alunge toate temerile,daca el nu e asa poate nu ma iubeste. Pentru ca asa suntem noi femeile cand iubim,ne trec multe prin cap,suntem dificile si tragem concluzii pripite. Suferinta poate adus-o spre disperare si astfel a incercat sa gaseasca solutia cea mai usoara : alta relatie. Sa zicem ca oarecum e ok,asta…in schimb trebuia sa il anunte ca a inceput sa o intereseze alt baiat iar in momentul in care a vazut ca lucrurile devin mai serioase,sa se desparta de el.

A gresit,mult!!! Merita sa fie iertata? Poate ca da. Cine a inselat o data inseala si a doua oara? Exista exceptii de la regula.

Voi ce ziceti?

