Am citit impreuna cu iubitul meu,blogul unui amic de al lui. Postul era despre statusurile de pe mess,cum ca este o prostie sa scrii la status,,te iubesc,esti viata mea”,etc. Ca asa devalorizam iubirea,ca asa isi pierde semnificatia sau mai stiu eu ce.

Cumva e adevarat ce zice tipul,dar parerea mea e ca exagereaza putin. Nu vad nimic rau in a lasa un status pentru iubita ta in care scrii ca o iubesti! Din contra,mie mi se pare un gest foarte frumos,atata timp cat nu sunt doar vorbe. In felul asta arati ca pt tine doar el/ea,conteaza si nu te intereseaza comentariile rautacioase ale celor din jur! Mi se par prostesti comentariile intre baieti,,iar o iubeste asta pe asta”” sau ,,ce limba-n p***a e si asta””(astea le am auzit de la prietenii iubitului meu) cand de fapt ei sunt la fel de disperati si ..nu mai zic ca ma enervez.!

Asta e prima problema. Mai e apoi intrebarea ,,De ce trebuie sa citesc eu toate statusurile tampite?”” Raspund cu o alta intrebare:,,Da cine te pune sa le citesti?”” Etc,etc,etc!

 

