Ascultam melodia lui Beyonce,,If I were a boy” si ma gandeam ca are dreptate fata,sau ma rog,cine i-a scris piesa. E posibil ca dupa un anumit timp el sa se obisnuiasca cu gandul ca esti a lui si sa ia lucrurile prea simplu poate…Ma intrebam,vor femeile prea multa atentie sau sunt barbatii prea insensibili cateodata? Nu e normal sa vrei ca cel care iti spune ca te iubeste sa-ti arate asta in fiecare zi? Ba da ,e normal,dar nu e intodeauna posibil pt ca mai avem si o viata de trait ,glazurata cu probleme si ornata cu stres sau mai stiu eu ce. In schimb nu mi pot explica cum atunci cand vrei sa vorbesti ceva ce te doare cu el,nu te ia in serios sau nu vrea sa vorbeasca,bagand in fata texte gen: nu e nimic in neregula cu noi,e doar in capul tau,”,sau,,eu sunt foarte fericit de aceasta relatie si ma simt foarte bine .t Hello! Mai sunt si eu aici ,e important sa ma simt si eu bine,nu? De multe ori e vorba de nepasare fata de ea,dar aici nu mai putem vorbi de iubire din partea lui,insa e vorba si de nestiinta sau de putina imaturitate din partea lui…refuza poate sa recunoasca fata de el ca ceva nu e bine…

Ma intreb insa cum e mai bine,sa renunti atunci cand vezi ca ai incercat din toate puterile sa ii arati ce te doare si sa il faci sa te inteleaga si totusi,parca nu vorbiti aceeasi limba,sau sa ramai in continuare alaturi de el,sperand?

