Cam asa arata fetetele noastre cand ne gandim la noua noastra casa! :> Uitati-va la fata mea(Theodore)!:>

Familia Chipmunks si-a mutat scorbura! :> Si-a mutat scorbura intr-o mansarda luxoasa,unde  totul e nou,de la cada imensa si eleganta din baie pana la mobila.  Desi mi-a placut camera de la mansarda in mod special,le-am lasat pe fete sa-si aleaga camera,pentru ca asa mi s-a parut corect avand in vedere ca eu stau singura in camera . Printesele si-au ales camera de la mansarda si spre surprinderea mea nu mi-a parut rau deloc. Imi pare bine ca le place si sunt fericite,in fond totul e superb la apartamentul asta si ador camera de la parter pentru ca am intimitate. In plus avem un baiat care se ocupa de tot ce e nevoie in casa asta si ma simt rasfatata pentru ca proprietara fostului apartament o durea undeva de noi,iar aici proprietarul vrea sa avem cele mai bune conditii. Ne pune masa in balcon sa stam comod cand iesim la o tigara! ;)) Asta e chiar dulce!

Ma simt ca acasa,dar sincer e greu sa nu te simti ca acasa intr-un apartament ca asta. Ce -i drept pretul e un pic mai piperat,dar la conditiile ce se ofera se merita!!!

