Nu inteleg de ce se ia toata lumea de Catalin Botezatu cum ca ar fi gay!!!Postul anterior l-am luat de pe site`ul CanCan si bineinteles ca acolo tot romanul isi da cu parerea. La articolul pe care l-am postat si eu pe blog erau `enspe mii de comentarii,majoritatea impotriva acestuia. Cum ca pozele alea is trucate,ca totul ar fi regizat ca sa-si spele vezi Doamne Botezatu reputatia. Nu va spun ca ,,poponar labagiu” este cea mai putin jicnitoare expresie la adresa designerului.
Pur si simplu nu inteleg de ce nu pot dormi si manca unii din cauza ca nu sunt siguri de inclinatiile sexuale ale renumitului designer. E VIATA LUI SI AR TREBUI SA RAMANA DOAR A LUI!!!
Parerea mea este ca sunt toti niste invidiosi,la fel ca si comentariile la adresa noului look al Rihannei…pline de invidie. Oamenii astia trebuiesc respectati pt ca in primul rand sunt oameni si in al doilea rand au realizat ceva foarte mare si au devenit cunoscuti. Botezatu nu a devenit celebru datorita scandalurilor ci prin talent si multa munca! Acum nu vreau sa par ca sunt un mare fan al lui,din contra mi-e indiferent si sa ii cumpar hainele,momentan nu prea imi permit,dar ma seaca oamenii astia care in loc sa isi faca reprosuri ca nu au realizat ceva mai mult in viata ,cauta nod in papura altora.
Nu ma refer aici doar la vedete ci si la paparazzi de la <<Shant Magazine>> <<TeleShant>><<ShantTV>> a.k.a.oamenii bagaciosi din scara blocului,din cartier sau mai ales la sat.
Live your own life!!!
