Alt examen…si nu stiu cum se face,dar,ca de obicei ma apuc in ultimul moment de invatat,adica cu maxim 3 zile inainte de examen. Pana  acum am luat toate examenele si din fericire nu cu nota de trecere. Stau si ma gandesc…daca superficial invatand am luat note maricele la examene inseamna ca daca as fi invatat cat de cat constiincios ma apropiam lejer de varf. Asta e,pana nu te lovesti de tocul usii nu vezi pragul. Sper ca semestrul viitor sa imi tin promisiunea fata de mine si sa imi dau cu adevarat silinta. Am intrebat-o pe Alina cum Dumnezeu reusesc altii sa invete de 10. Mi-a zis ca in cazul in care nu sunt niste genii sau nu au mai invatat asa ceva,invata toata ziua si altceva in afara de asta nu mai vad. Asta nu vreau! Si asa nu prea stiu eu sa  ma bucur de viata…sper sa gasesc o cale de echilibru in care sa reusesc sa ma bucur de anii acestia dar sa fiu si multumita de mine pe plan scolar.

