Back in town…E bine sa fii acasa si e frumoasa reintalnirea cu prietenii.Nu i-am mai vazut de la Revelion.Asta e..sesiune,dar a trecut si asta din fericire cu bine.

Facultatea mea e ciudata.Regulamente de ordine interioara ciudate si mereu modificate si schimbate. Mai uita lumea sa anunte ca in restanta pe langa obiectul cu pricina se mai da si la alte obiecte in aceeasi sala…se schimba ora examenului dar pe portal nu apare nimic… :)) Din fericire nu am patit eu nimic din ce e mai sus ci o prietena din anul 3 si patania ei m-a dus cumva cu gandul ca parca facultatea asta e impotriva studentului. :))

In schimb stau si eu cu stres ca nu se afiseaza odata orarul pe semestrul 2,sau macar pe saptamana viitoare.Mi-a placut totusi un mesaj lasat de un anumit coleg pe portal :,,Orarul se va afisa miercuri si o sa ne trezim ca avem absente la seminarii” :)) Bravo colegu’ :)) Imediat cei care se ocupa de portal i-a zis sa stea linistit ca se va afisa azi sau cel tarziu maine. Hmm…s-o vedem si pe asta. 😀

