Cica:Hey,Plumpkin…hey!!! :)) Si se pare ca la noi la Iesi,vine primvara. :> Ah..ce bine! Bineinteles,de la prima raza de soare simtita a dat voiosia si veselia in mine.Frumoasa zi ieri. Am ras in prostie.Dupa cum le spuneam si colegilor mei ieri,ador FEAA cand e cald.Cum a dat un pic soarele cum ies studentii la cafenea si prin parcul din fata facultatii,ca tantarii dupa ploaie. Imi place atmosfera,parca ai alt chef sa mai treci pe la facultate cand stii ca e atata lume. Am promis ca semestrul acesta o sa fiu mai constiincioasa si chiar am de gand sa ma tin de cuvant,drept urmare,ieri la primul curs m-am asezat in prima banca sa pot fi atenta si sa inteleg ceva nou.Prof nou,dupa cum ma asteptam.Daca in prima ora eram destul de incantata de el,in a doua ora mi-am schimbat putin parerea despre el ,desi,e cool proful iar cursul este in acelasi timp util si placut. FEAA iz da best. :>

