Teoretic de ceva zile ,am trecut la primavara,asa ca m-am gandit sa vad ce zic geniile in materie de moda despre primavara asta,ce e hot si ce e ,,not”

Daca la finele anului trecut Pantone dezvaluia culoarea anului 2010, o nuanta exotica de turcoaz, a venit momentul sa largim paleta cromatica si sa abordam celelalte nuante pastel. In perfecta armonie cu tendintele de machiaj de la Paris pe care vi le prezint saptamana aceasta, m-am gandit la o scurta trecere in revista a culorilor de primavara.
Desigur, paleta cromatica in tendinte difera functie de continent (anul trecut va prezentam previziunile de la Paris) dar prezentarea facuta de Pantone in raportul lor (prezentarile americane) mi se pare extrem de simpla si concludenta. Dupa Pantone, culorile in tendinte in 2010 sunt urmatoarele
Turquoise – albastrul evaziunii exotice
Tomato Purée – un rosu pasional
Fusion Coral – coralul reinterpretat

Violet – o nuanta usor retro

Tuscany – brunul Toscanei
Aurora – galben lamaie acidulat
Amparo Blue – albastrul marii profunde
Pink Champagne – un roz pal si proaspat
Dried Herb – verdele urban
Eucalyptus – un verde linistitor

Ei,ce ziceti? Va plac culorile de anul asta? Pe mine ma incanta pink champagne’ul,parerea mea ca o bluza cu un model si dintr-un material potrivit,arata superb pe o fata,denota feminitate,eleganta si finete.

