Fetele mele fac iar proiect  la Tehnici de comert exterior,sunt studente la Marketing. Nu e primul proiect la care sunt spectatoare,iar ceea ce fac ele mi se pare foarte interesant. Ca sa nu stau degeaba,m-am gandit si eu sa invat la ceva…statistica,asa ca mi-am sunat o colega sa vad care a fost ultimul capitol ,ca eu am lipsit 😀 si vorbind noi i-am zis ca mi-a dat cineva de la marketing niste ponturi pentru partialul din aprilie,gen ce probleme se dau,pe ce se axeaza examenul cel mai mult,etc, si ca avem noroc ,o sa avem modele pentru proiecte,deoarece amandoua dam la marketing. Colega mea se balbaie putin si-mi spune putin panicata,,Ah,dar eu nu mai dau la Marketing,ca am auzit si sunt foarte sigura ca e greu,dau la ECTS.” :(((( Si speram sa fim colege…asta e. Eu am facut un an de ECTS,nu ma incanta,vreau Marketing,chiar daca sunt multe proiecte si e greu.
