Azi ,in timp ce mergeam cu domnisoara Poison la facultate,mi-a venit geniala idee de a da Mama Natura in judecata. Vezi Doamne,schimbarile astea bruste de temperatura ,imi provoaca multa suferinta,frig ,raceala,cheltuileli neprevazute. J)) Ce n-ar face romanul pentru bani. :)))

M-am gandit eu asa ca ar fi bine sa sar doi ani de facultate si sa trec direct la anul 3,fix la seminarul lui Mono,cel mai iubit si cel mai cool prof din toata FEAA,dupa spusele fetelor mele. Daca tot am zis asta hai sa dam cartile pe fata si sa zic adevarul.Fetele mele se lauda acasa in fiecare zi ca ele au ore cu cel mai tare prof din FEAA,asa ca de mult voiam sa ma conving daca legenda e adevarata.

Ne-am pregatit noi,ne-am facut frumoase,si-i dam bice la facultate.Ajungem in sala de seminar si trec la studiat colegii prietenei mele. Pe cateva fete le stiam,in rest…fete noi.  Buuun,hai sa asteptam sa vina Mono. :> O colega ii zice Ancai ca Mono e cam nervos.In gandul meu,,Shit,poate ma da afara” .

Vine in sfarsit si proful,cu 5 min intarziere,vesel si pus pe şotii. ,,N-ati inceput inca?” Studentii foarte dezghetati raspund in gluma ca deja au terminat,proful gusta gluma,se aseaza pe o banca in spate  si incepe treaba. La un momentdat se aduce vorba de banchet si aflu si eu ca e adevarat ce zicea Poison,grupa ei e formata din oameni care nu au nici o treaba unul cu altul.Din toata grupa doar 5 persoane vor sa mearga la banchet.De ce? Pentru ca nu au ce face,nu au nici o treaba unul cu altul si nu vor sa dea o groaza de bani ca sa ramana cu un gust amar dupa banchet. Proful foarte afectat ,a incercat sa rezolve cat de cat problema si s-a purtat ca un diriginte cu ei. A incercat sa ii ajute desi nu intra in atributiile lui.Bravo! Asa ceva nu vezi foarte des la un profesor universitar.

Legenda e adevarata! Sper sa il am si eu ca profesor,sa pot zice ca fetele,,ma duc de drag la seminarul lui”.

