Ce parere aveti despre videoclipul ,,Telephone”a lui Beyonce feat.Lady Gaga? Personal am vazut videoclipul la ceva timp dupa ce am ascultat melodia,asa ca mi-am format ceva asteptari. Nu ca as fi eu un critic sau ceva,nu in felul asta m-a referit la asteptari ci avand in vedere protagonistele sa zic asa ,imi formasem o idee in ce stil ar trebui sa fie videoclipul.Sincer abia asteptam sa il vad…presimteam chestii bizare,doar e vorba de Lady Gaga,insa este si Beyonce in peisaj,pe care o consider una din cele mai rafinate si elegante femei din randul vedetelor de Hollywood.Trebuie sa iasa ceva interesant ,mi-am zis.

Si am vazut si videoclipul… Impresionata,dar nu intr-un mod placut,din pacate. Socul nu a venit din partea celebrei Lady Gaga ci stilul lui Beyonce mi-a lasat un gust amar in gura. Nu stiu cat de apreciat sau de criticat este videoclipul dar pe mine m-a lasat cu o parere de rau. Pe langa faptul ca videoclipul nu are nici o legatura cu piesa,e pacat de Beyonce,care arata ca o copie ieftina a lui Lady Gaga.Poate e din cauza ca am fost obisnuita sa o vad pe Beyonce in videoclipuri care mai de care mai glamour  si vazand-o acum la polul opus e prea mult pt mine…. Nu stiu…dar mai frumos ar fi fost sa puna in contrast rafinamentul lui Beyonce cu teribilismul lui Lady Gaga,ar fi avut mai multa priza la public.

Regretele mele pentru producatorul acestui videoclip.I-au murit neuronii! 😦

