Stau si ma gandesc cum pot barbatii sa spuna ca femeile nu sunt amuzante,ca la mine in casa se rade toata ziua si suntem doar 3 fete. Se rade de mine,de cum se rade de mine,de A.Bulina,de Poison…

Din nefericire sunt cea mai neindemanatica din casa dar azi am observat cu satisfactie ca A. Bulina imi calca pe urme.

Ca de obicei,o zi nenorocita de luni. Dupa ce adorm cu greu pe la ora 2,stresata de faptul ca trebuie sa ajung neaparat la facultate de la ora 8 si cum naiba fac eu sa ma trezesc la ora 6, a mai luat-o razna si telefonul meu care in loc sa ma trezeasca la ora 6 s-a gandit sa imi dea desteptarea pe la ora 4. Cred ca mi-a facut cineva o gluma proasta ca mie nici prin gand nu mi-a trecut sa ma trezesc la ora aia. Sar eu speriata din pat,ma uit la telefon,il arunc nervoasa in pat,zic ceva de dulce si ma bag din nou la somn.

La ora 6 fix,imi canta Pitbull o serenada,,Shacke that ass for me,Shacke that ass for me girl…”. Pe cat de vesel era el pe-atat de nervoasa eram eu. Ma ridic sin pat si ca tot omul ma indrept spre bucatarie sa-mi fac o cafea si sa fumez o tigara,ca altfel nu functionez. Nimic neobisnuit. Pun ibricul pe aragaz,dau foc la aragaz si astept sa fiarba apa. In cele din urma fierbe,ca la etajul 5 stam cam prost cu presiunea la gaz dimineata,pun eu toate cele necesare sa-mi prepar potiunea(adica cafea [cacofonie intentionata] ),invart,descant…si dau sa iau ibricul sa-mi vars elixirul energiei in cana mea cu Garfield. Somnoroasa ,gandindu-ma aiurea(sau dormind in picioare) n-am considerat necesar sa imi pun o manusa  ca sa iau ibricul asa ca manuta mea firava a facut cunostinta cu manerul infierbantat al ibricului. In decurs de cateva secunde in mintea mea s-a dat o lupta strasnica: mana mea sau peretii bucatariei? Mana mea,bineinteles , asa ca am dat drumul ibricului negandindu-ma la consecinte. Eu stiu ca va asteptati sa va zic ca am facut mizerie insa ,,partea buna”e ca ibricul a sarit ca o minge de a ajuns zatul pe tavan,pereti,dulapuri aragaz,frigider si cafeaua fierbinte pe ale mele picioruse.

Acum nici sa tip de durere nu puteam ca le speriam pe fete,asa ca ia si suporta Amisse. :>. Imi trece durerea,ma dezmeticesc si imi pun mainile in cap cand observ ca bucataria noastra alba,s-a transformat in dalmatian. D-te Amisse la frecat peretii la ora 6 dimineata. Dupa vreo 10 minute in care am sters superficial peretii,imi fac din nou o cafea si ma grabesc sa fac dus. Ies din dus ,nu gasesc uscatorul,gasesc uscatorul, nu-mi gasesc ciorapii fini,ca imi planuisem sa-mi iau azi pantofii de la Zara pe care ii ador. Caut ciorapii pana cand realizez ca daca mai zabovesc 1 minut in casa  am sa intarzii . Imi iau pantofii fara ciorapi. Da,mi-am distrus picioarele  atat  de tare incat dupa seminarii am luat un taxi spre casa si am urcat 5 etaje desculta pe marmura rece.

La facultate nici un ghinion din fericire,un 10 la engleza,nici o activitate la contabilitate financiara. Marti avem lucrare la ISA,deci trebuie sa imi cumpar  suport de curs si cartea de grile. Schiopatand merg cu niste colegi de grupa la Duplex. Coada. Cand ajung,un tip mi-o ia inainte si cere un suport de curs la acelasi obiect. ,,Nu-i nimic,imi zic,este pentru toata lumea. ” Vine randul meu,cer un suport de curs-,,Nu mai avem”. Poftim cultura.

Ajung acasa,intru ca de obicei pe mess sa verific daca nu mi-a lasat fratiorul vreun offline,o colega imi scrie intrebandu-ma diverse chestii. Dupa vreo 5 minute simt ca imi cad ochii in gura asa ca imi anunt colega ca ma bag la somn pt 2 ore. Ma bag in pat..Doamne e asa de bine,perna moale,plamuma calda,ma ia o dulce agonie si cand mi-e lumea mai draga ma suna colega careia tocmai ii spusesem ca ma bag la somn.  Ma iau dracii,da ii raspund, sa vad ,poate e vreo urgenta. Voia sa ma intrebe daca s-au pus absente.In gandul meu:Hai frate,nu mai puteai trai inca 2 ore fara sa afli asta? „. Ii zic totusi ca doar la engleza s-au pus si ma bag la somn.

Nu-mi vine sa cred ca am avut parte de un somn linistitor in care mi-a sunat telefonul ca la linia fierbinte,dar eu nu l-am auzit :> .am gasit 6 apeluri pierdute.  Si mai sunt multe de povestit ca de la ora 16:00 pana acum s-au intamplat si mai multe dar mi-e somn .

I hate Mondays!

Noapte buna!




