Azi am sa va spun cum a luat nastere o vacuta pe care am botezato Poison. Era o zi frumoasa de marti.Soarele zambea ispititor la geam si noi ne plictiseam la cursul de ISA. Constiincioasa ca de obicei m-am asezat in prima banca , pentru a putea fi atenta . Deoarece plictiseala crestea in intensitate incepand de la al doilea rand iar efectele adverse pe masura,domnul profesor s-a gandit ca ar fi bine sa ii bucure pe ai mei dragi colegi din grupa comuna cu prezenta(tradatorul). Acestea fiind spuse,dupa vreo 10 minute m-am cam saturat sa-mi sucesc gatul dupa domnul profesor,ca ,,rasarita dupa soare”cum zicea bunicul, asa ca dupa un scurt proces de constiinta in care mi-am adus argumente ca n-ar fi nimic rau sa nu ascult ce zice domnul profesor,(doar am fost atenta la toate cursurile) am decis ca ar fi mai bine sa ma plictisesc.

Dupa 2 minute  m-am plictisit sa ma plictisesc asa ca ma gandeam,,ce-i de facut dom’le? de la curs nu pot pleca,nu vreau sa chiulesc si Doamne fereste ne mai blagosloveste domnul profesor cu o lucrare de prezenta…” Off,viata cruda si amara!  Dupa vreo cateva minute de palavrageala cu o colega din grupa mea,privirea-mi cade pe agenda ei,de unde imi zambea o vacuta care juca golf! Cool,no? :>

Hopaaaa,imi zic! Uite-o pe SuperAnk  sau Poison(are  mai multe nume de scena) ,ia sa-i facem noi portretul! >:)


Partea trista incepe acum…nici bine nu a luat fiinta sarmana ca am si pierdut-o! Dupa cursul de ISA urmeaza seminarul de ISA ,unde nu am mai bagat de seama nici soarele ,nici luna ,nici vacutele,nici SuperAncutzele nici AlineleBulinele,ca aveam de sustinut proba practica.

A dreq mouse incapatanat,nu voia sa se plimbe pe o foaie alba A4,vezi Doamne,era un mouse cu pretentii,asa ca mi-am scos clipboardul in care mi-am cazat vacuta,si am zis ca sa le fac cunostintele. Mouse’ul a refuzat soptindu-mi ca nu socializaza cu vacutele ,asa ca m-a enervat si de la un timp nu l-am mai luat in seama,concentrandu-ma pe lucrare. Din pacate,datorita caracterului meu,,clumsy” mi-am uitat vacuta acolo. 😦

Imi pare rau si acum…

