Ah…ce frumos e afara. 🙂 Soarele straluceste,eu stau pe balcon la o tigara,pasarelele ciripesc,miroase a…mi-as dori sa spun vacanta insa inca mai miroase a soric parlit dupa ce,ieri , vecinul a macelarit 2 porci.

Da , se intampla in Iasi,in Campusul Studentesc .Nu vavine sa credeti? Intre blocul meu si un anume camin,se afla o casa ,mititica dragalasa,prin curtea carei misuna nu mai putin de 7 pisici,doi catei,cateva rate,cateva gaini,gaste…si din nefericire dupa cum am observat ieri , porci. Spun din nefericire pt ca am asistat la executia a 2 dintre ei cu Alina Bulina si Poison.

Nu stiu cum se face,dar cred ca vecinul ghiceste in 3 in 1 , ca a taiat primul porc la cateva minute dupa ce am iesit noi la cafeaua si tigara de dimineata,iar pe al doilea dupa vreo ora jumate  cand,culmea , am iesit noi la o tigara in balcon.  Spectacolul a fost macabru,cu un fundal sonor menit sa-ti sparga urechile si din nefericire aveam bilete in primul rand.

Sa revenim la prezent. A lucky day for me. Ma astept la o nota mare la ISA. Astept una bucata Poison si una bucata Alina Bulina sa se intoarca de la facultate ca ma simt cam singura. Shit,am uitat sa-mi recoltez strugurii pe Farmville. BRB

