Atat de bizar. Ma surprind inchizand bine toate usile din casa. De ceva vreme am o manie cu asta,daca as putea inchide usile cu 10 lacate 20 de zavoare si 30 de chei as face-o.Nu am patit nimic care sa ma determine sa fac asta,insa e o nevoie ciudata. Daca as putea face asta si cu sufletul meu…sa deschid si sa inchid  usile sufletului cand cred eu de cuviinta. Si totusi sufletul meu inchide inca o usa.Incearca sa o inchida de ceva vreme,intra pe ea cine nu merita. Asta patim mai toti.

Mereu spun ca ,,Ce nu te ucide te face mai puternic” insa au fost destule momente in viata mea in care aceasta expresie mi se parea a fi vorbe goale si atat. Nu mi-e rusine sa admit ca am suferit din dragoste. Am suferit chiar foarte mult si poate o sa mai sufar pentru ca sufletul meu nu vrea sa se vindece de iubire.

Suna pompos,siropos dar e adevarul. Viata fara iubire ar fi ca vara fara ploi.

Si imi vine in minte acea ploaie puternica de la ora 4 dimineata si gustul tigarii. Violenta dar linistitoare, nesanatoasa dar mult dorita.

Ador ploile de vara si mai nou tigarile fumate sub suflul vantului la mine in balcon noaptea traziu cu cei dragi sufletului meu.

Am uitat sa ii multumesc oficial lui Poison ca mi-a impaturit hainele. Heil Poison.

