O alta noapte alba? Cat se poate de posibil. Mi-as fi dorit o seara linistitoare in care sa reusesc sa invat ceva. Simt nevoia de libertate. Simt ca sunt aproape sa obtin ceea ce imi doresc. Am fost prea mult timp prizoniera principiilor ce faceau bine altora si rau mie. Am gasit in sfarsit puterea sa spun NU. E timpul sa ma gandesc si la mine putin.

O stare de agitatie si putina frica. Amintiri indepartate ma ingrozesc,imi spun,,din nou”. Eu le alung si le spun,,NU. De data asta NU.” Ma simt catusi de putin in siguranta,nu stiu daca datorita mie sau celor din jur,insa e bine.

Imi vine in minte gustul unei prajituri de casa( Tin minte ca am spus despre bucatareasa ca ,,divin”e cuvantul perfect pentru a descrie modul in care gateste), ma face sa ma simt mai bine. Ciudat,oare in ce ma mai arunc acum?

Momentan pasesc orbeste si daca pasesc peste cioburi de sticla ,nu le simt, nu le vad. Ceea ce nu stiu , nu-mi poate face rau, nu? Oare unde ma mai poarta viata? Las si eu totul la voia intamplarii,oricum nu pot controla lucrurile.

