Inapoi in Iasi, inapoi ACASA. Iasi inseamna  pentru mine ACASA ,insa Falticeniul inca isi lasa amprenta asupra sufletului meu. Pacat de unii oameni ca oraselul in sine e suberb. Calm,linistit, numai bun pentru o recreere.

A fost de-a dreptul divin sa scap pentru cateva zile de facultate,seminarii,contabilitate,ISA,macroeconomie,statistica. Ca niciodata, nu mi-am luat nici o carte cu mine. Aveam nevoie de pauza asta si mi-am propus sa profit la maxim de ea si sa petrec timp de calitate langa cei pe care ii iubesc.

Am fost si pe meleagurile copilariei mele dupa mai bine de jumatate de an. Totul imi pare asa strain de sufletul meu…nu inteleg de ce.  Poate iubesc eu prea mult orasul…altfel nu-mi imaginez de ce, acasa nu ma simt ca ACASA.  Chestia asta ma macina.

In schimb am pofta de Alune. Nu orice fel de alune…o Aluna anume dintr-un anumit tinut.

