Marti. 3 ceasuri rele? Tot ce se poate. Ma trezesc,culmea, dupa Anca. E randul meu sa pregatesc cafeaua asa ca ma indrept grabita spre bucatarie.  Din nou Garfield imi spune ca uraste zilele de luni(ar trebui sa lipesc abtibilduri pe cana, cu fiecare zi a saptamanii, sa am impresia ca vorbeste cu mine :))) ).  Azi e lume multa pe balcon, ma ia o stare naspa…vise urate asta noapte.

Eram mandra de mine ca am reusit sa inteleg faptul ca majoritatea oamenilor sunt perversi,ipocriti si incearca sa te foloseasca de fiecare data cand au ocazia, asa ca ma gandeam ca nu mai este nimic sa ma impresioneze. Gresit!

Azi am fost uimita de cata NESIMTIRE pot fi unii oameni in stare. Serios. Sunt intrigata pana la Dumnezeu. Inteleg,esti ipocrit(te ascunzi), te folosesti de cineva(te ascunzi), esti nesimtit pe fata (MARE PROST MAI ESTI) mai ales cand cineva te ajuta cu ceva si tu il iei de prost. Din fericire nu e vorba de mine,zic ,,din fericire ” pentru persoana respectiva ca,daca eram si eu in cauza n-as fi tacut din gura. Vorba lui Pliznau,, clachezi-te iert,mai clachezi o data-te iert,a treia oara- te ard si pentru perimele 2 greseli”.

