Luand o pauza de la problemele inflationiste si de la deplasearea curbelor LM si IS care mi-au dat multe batai de cap, m-am gandit ca ar fi bine sa iau pranzul (cam pe la ora 20.00), asa ca m-am apucat de treaba. Dupa ce am mai repetat in gand sa vad daca-mi aduc aminte cum sta treaba cu aceste stimate curbe si caror politici economice apartin, au inceput sa-mi zboare gandurile aiurea.

Unde? La o femeie a carui blog il citesc mereu cu placere. Ma gadeam cum poate o femeie care este capabila de atata iubire si este in stare cu adevarat sa pretuiasca un om, sa se multumeasca cu firmituri?

Sa fii pe interes si sa nu-ti pese de un asemenea om, sau sa nu ii vezi cu adevarat calitatile pentru ca nu convine intereselor tale e usor, mai ales fiind vorba de un barbat. O sa ma acuzati ca sunt misandra insa, oamenii de stiinta au demonstrat ca suferinta femeilor este mult mai intensa decat a barbatilor si ca barbatii prin firea lor sunt mai indiferenti.

Sa revenim la subiect,sa nu vezi omul de langa tine cu adevarat e usor, insa cum te poti coindamna la o asemenea suferinta si la o asemenea viata stiind in sufletul tau ca meriti ceva de mii de ori mai bun decat ceea ce ti se ofera?

Nu judec,din contra-admir.  Admir, insa dezaprob.  Admir curajul,rabdarea,puterea de iertare si de inchide fortat anumite rani, insa dezaprob ca un om atat de special sa fie tratat in felul asta.

Se pare ca in iubire nu ai varsta. Esti la fel de naiva ca o pustoaica de 20 de ani. Asta ca sa imi raspund la intrebarea,, De ce,avand in considerarea ca este o femeie matura cu experienta in viata? „.
