Dupa cum vedeti, un alt post de a lui John Doe. Imi place cum si ce scrie. Sper ca nu te superi ca le public…oricum, trebuie doar sa spui si le-am scos.

Imi cer scuze pentru intarziere, insa,dupa cum am zis am fost plecata la casa parinteasca. 🙂 Ca sa iti raspund la intrebarile referitoare la preferintele muzicale, am sa-ti descriu o dimineata obisnuita pt mine.

Desi nu reusesc prea des,imi place sa ma trezesc dimineata, nu foarte dimineata ci cam pe la ora 8.00. Revenind la subiect o dimineata perfecta ar incepe la ora 8.00. Daca ma iubesc ingerii in ziua aia Poison sau Alina au facut deja cafeaua. Il salut somnoroasa pe Garfield si il indulcesc cu 3-4 lingurite de zahar. Ne indreptam spre balcon si stam la barfa in timp ce ascultam

Ca sa ma binedispun de dimineata  as asculta :James Brown – I feel good.

sau

(asta e printre preferatele mele,e foarte dragalasa . Tot ce e dragalas ma foarte bine dispune 😀 )

Sa trecem la melodii mai serioase  tin sa mentionez ca de ceva timp cochetez cu muzica franceze si in special cu Vitaa.

2 dintre piesele mele preferate : tin sa mentionez ca NU sunt cu dedicatie si nici nu le ascult din alt motiv in afara de faptul ca imi place vocea cantaretei.


