Mi s-a facut dor de scris pe blog. 🙂 Dupa o zi in care nu-mi venea sa cred ca n-am nimic de invatat. E ciudata treaba asta,zau! Vacanta ? Prea frumos sa fie adevarat ,parca…
Revin la ceea ce voiam sa scriu. O poveste de dragoste trista. Sper sa nu ma acuzati de pesimism dar povestile de genul asta ma marcheaza pentru ca n-am sa reusesc sa inteleg in veci , de ce pentru sentimente frumoase raspunsul este bataie de joc.
Deviez putin de la subiect si va spun ca o data aveam o discutie mai profunda cu un baiat despre iubire si cupluri. Imi spunea ca multi oameni vad doi tineri razand,sarutandu-se, iubindu-se si isi doresc o iubire ca a lor. Isi doresc o iubire ca a lor, dar nu se intreaba,,Oare sunt cu adevarat fericiti? Oare nu e o chestie de fatada? Oare nu se mint pe ei? „
Cu lipsa de modestie am sa va spun ca, sunt momente in care stiu sa ascult oamenii. Nu ma straduiesc prea mult, vine de la sine, poate ca si eu imi doresc sa fiu ascultata, nu stiu… insa faptul ca unii prieteni apeleaza la mine cand au nevoie sa fie ascultati de cineva ma face sa cred asta.  Povestea incepe asa:
Zilele trecute, primesc un mesaj de la un prieten ce nu l-am vazut de foarte mult timp ,,Intri diseara pe mess? ” Mi s-a parut ciudat si ma batea gandul ca s-a intamplat ceva, insa cum am mai bine de un an de cand ma tratez cu optimism fortat imi spun ca e pesimismul din mine care vrea sa iasa si imi inlatur gandurile negre. Ii raspund ca sunt la film cu prietenii acum,dar o sa incerc.
Cand in sfarsit ajung sa deschid si eu laptopul il gasesc online asa ca il intreb ce s-a intamplat. Imi spune ca se simte foarte rau atat fizic dar si sufleteste si vrea sa vorbeasca putin cu mine . Am aflat din intamplare ce a patit de la alt prieten asa ca stiam cat de cat despre ce e vorba.
Despre ce e vorba? Dupa aproape 2 ani de zile in care i-a fost frica sa se mai angajeze intr-o relatie,sufletul fiindu-i sfasiat de alta fata, (
sa-i zicem Max amicului meu) Max a gasit puterea sa iubeasca din nou. Stiam de fata, nu o cunoscusem ca locuim in orase diferite insa mai vorbeam din Hasti in Pasti si totul era bine si frumos din cate imi povestea. Bineinteles ca nu stiam toate dedesupturile relatiei si cine sunt eu pentru a le sti, insa nu ma asteptam la ce aveam sa aflu.
Imi povesteste Max ca dupa un an si jumatate de relatie au decis sa se mute impreuna. A mers totul bine si frumos cateva luni,pana cand i-a spus ca vrea sa plece 2 saptamani la mama ei in alt oras si din momentul in care a iesit din casa n-a mai raspuns la telefon nici in ziua de azi. Au trecut aproape 2 saptamani. End of story?
Inainte ca voi fetelor sa ganditi ca sigur e vina lui,mai am sa adaug cate ceva. Inmarmurita am ramas cand mi-a spus ca de fapt si de drept nu e prima data cand se muta impreuna si il lasa balta. I-a facut toate mofturile, de la haine la a ii ajuta parintii. Masaje,mic dejun in pat, buchete de flori si declaratii de dragoste.
Inainte ca voi baietii sa afirmati ca a fost fraier ca i-a facut toate mofturile si de asta a plecat, mai adaug ca inainte de Max a avut un prieten care o batea de nu mai putea merge si l-a lasat.
Deci, se distrug cele 2 teorii : te porti bine- te lasa, o bati-ramane ; o bati – te lasa , te porti bine – ramane. Concluzia mea este ca, femeia asta asa e ea. Indiferent de situatie, se plictiseste repede, nu cauta iubire, cauta divertisment.
Nu inteleg totusi, cum poti sa calci in picioare sufletul unui om in halul asta. Ce-i drept, nu te poti forta sa iubesti un om, indiferent cat de puternice ii sunt sentimentele fata de tine, insa poti avea atat bun simt in tine incat atunci cand vrei sa iesi din relatie sa ii dai macar de inteles ca va despartiti, nu ii spui ,,Te iubesc, ne vedem in 2 saptamani”.
Trebuie sa fii foarte idiot daca nu iti trece prin cap ca omul asta poate isi face griji, cai ai murit,ca ai patit ceva…asa ca, daca nu esti pe lumea cealalta sau sechestrata in vreo pestera nu e greu sa dai un mesaj ,,Sunt bine fraiere,nu vreau sa te mai vad in viata mea.”
Oamenii nu mai stiu sa respecte nimic in ziua de azi. M-as mira cum ar fi in stare sa faca asta daca peste tot esti invatat sa calci in picioare pe oricine pentru interesul tau. Hmm… Poti alege sa fii totusi OM. Depinde de tine ca persoana si sincer spun ca cel mai mare dar al unui om e sufletul.
Un suflet cald deschide multe usi. Sufera mai mult insa deschide usi pe care nici banii nu le pot deschide. Un suflet cald va fi tot timpul inconjurat de prieteni si de oameni care tin cu adevarat la el, pe cand ceilalti, dupa ce altii la randul lor isi satisfac interesele sau si-au atins scopurile ramane singur.
