Nu ma deranjeaza faptul ca imi publici comentariile, ba din contra, ma simt mandru ca sunt apreciat. Dupa cum probabil ai observat ador sa cern cuvinte pe hartie. Ordonat sau haotic, simt nevoia sa ma exprim. De ce John Doe ? De ce Amisse’s blog ? Probabil stilul tau de a scrie e cel mai usor de digerat pentru mintea mea. Aceasi modalitate cruda si sincera de exprimare presarata cu figuri de stil pe care o adopt si eu. Plus, am simtit ca o sa imi raspunzi inapoi. Prefer sa scriu cuiva care stiu ca va citi decat sa fiu doar un numar si o data pe o pagina lunga.
Ador diminetile pe balcon, aproape la fel de mult cum iubesc sa deschid geamul larg cand e furtuna si sa ascult recitalul ploii. Pot spune ca primul lucru pe care-l fac dimineata, chiar si inainte de a ma spala pe ochi, imi prepar „drogul” care, de-a lungul timpului si-a consolidat statutul de „dependenta”. Am adus fara sa vreau bautul cafelei la rangul de arta. In mainile mele cafeaua devine cu adevarat un „elixir”. Preparat la o anumita temperatura, intr-un anume interval de timp si amestecat cu diferite ingrediente pentru ai oferi un gust unic.
Scriind si citind atat despre dimineti imi aduc aminte de expresia „diminetile sunt mai frumoase in 2”. Nu stiu de unde am auzit asta dar ma duc cu gandul la anumite dimineti pe care le petreceam in balconul unei prietene. Veneam de dimineata, cu o sticla de vin rosu dulce, doua pahare cu picior si un pachet de tigari Blackstone Cherry. Stateam pe jos in balcon,si discutam vrute si nevrute pana pe la pranz. Desi sunt o persoana cu nevoi putine, ador sa ma rup de realitate si sa cochetez cu boierismul. Erau asa placute diminetile prelungite, la un pahar de vin, o tigara de foi si o discutie care pare sa nu aiba nici un parcurs stabil.
Tin sa mentionez ca am gustat fiecare melodie. In fiecare link pe care l-ai postat ( daca sunt adevarate alegerile ) e o mica parte din tine, din felul tau de a fi. Imi place sa gandesc si sa deduc anumite lucruri despre personalitatea cuiva din aceste mici indicii, precum melodiile. Mi-a placut enorm melodia Vitaa – A fleur de Toi. Desi se vrea o melodie usoara, are o anumita intensitate care e transmite si ascultatorului. La categoria melodii serioase as putea nominaliza si eu „death cab for cutie – What Sarah Said” http://www.youtube.com/watch?v=I483tB12SyE. O melodie destul de reusita si un mesaj foarte interesant.
Ca o nota de inchierie – citeam cancanul online azi dimineata, si m-i s-a parut comic faptul ca sub stirea „Româncele „se bat” pe bone filipineze! Cererea a crescut cu 40 la sută faţă de anul trecut!” era plasata stirea „Fetele disperarii – Disperarefara limite in judetele Botosani si Suceava, unde oamenii isi plang rudele disparute in inundatii si ofteaza neputinciosi in fata dezastrului.” Tin minte, acum cativa ani ca ma uitam pe 9am.ro, si la topul celor mai citite stiri puteai sa vezi: pe primul loc „Monica Gabor se casatoreste cu Irinel Columbeanu”, locul 9 – „Pamantul poate fi spulberat de un asteroid…”

