Stateam azi la Bila 8 cu Alina si savuram cafeaua de dimineata(de fapt dimineata la mine inseamna ora 15:si ceva de o vreme ) un suc si niste taclale cu Mihaita,barmanul care s-a atasat de noi de cateva sptamani incoace. Am fost alaturi de el in crancena lupta pentru promovare :)),glumesc,e foarte de treaba tipul.Acum un prieten mi-a zis ca si-a luat soacra sa cai si caruta :)) si mi-a trimis piesa cu pricina. I-am zis,ca ma bucur pentru soacra sa ,sa o conduca cu placere si sa faca drifturi :))).

Sa revenim la subiect,stateam noi la taclale si am inceput sa povestim ce porcarii am facut noi cand eram mici,in scoala,in liceu…m-am simtit atat de bine. De foarte mult timp nu m-am mai simtit atat de fericita,de plina de viata si am de gand sa raman asa mereu de acum inainte. O intamplare destul de nefericita din viata mea m-a facut sa imi dau seama ca de vreo jumatate de an incoace m-am schimbat foarte mult  si nu in bine,ceva din viata mea nu m-a lasat sa fiu eu,nu stiu ce anume,insa I’m back. Am realizat ca sunt atatea motive de bucurie in fiecare zi,mai ales cand ai prieteni de suflet langa tine. Am practic aproape tot ce imi doresc si dupa foarte mult timp ma simt implinita si asta pentru ca am reusit sa vad si sa apreciez ce am langa mine,cei care tin la mine.

Nu degeaba imi place mie firma LG…au dreptate. Life is Good!!! Enjoy it,indiferent de varsta si de complicatiile de zi cu zi.

