Dupa cum v-am spus,mi-a placut foarte mult povestea lui John Doe. Ce pot sa spun, am ramas fara cuvinte. Ce as putea eu sa ii spun acestiu om? Nu am nici maturitatea nici intelepciunea necesara sa ii pot da un sfat. Am sa ii spun insa ce cred.

John Doe,

In naivitatea putinilor ani care ii am, nu ma simt in stare sa iti pot da sfaturi. Nu am cum. Se spune ca betivii si copii vorbesc adevarul. Nu sunt beata insa, pe langa tine cred ca sunt copil. Dupa cum am mai scris si in alte posturi,fiecare dintre noi avem disperata nevoie sa credem in ceva ca sa ne putem continua drumul prin viata. Multi aleg banii sau putere, altii aleg iubirea. Cei din urma sunt cei mai speciali dintre oameni.

Marturisesc cu teama ca sunt foarte dezamagita. Oriunde privesc -povesti triste de dragoste. Ma surprind cateodata meditand la problema asta si ma gasesc intrebandu-ma ,,Ce se intampla cu oamenii? Ori El nu o mai iubeste, ori Ea se amorezeaza de altul. Oare vremurile astea in care traim ne tulbura atat de mult incat nu se mai sincronizeaza sufletele pereche intre ele,ori acea iubire adevarata si pe care ne-o dorim toti,nu e adevarata?” Incerc sa resping din toate puterile aceasta ultima ipoteza, dar mult prea multele povesti triste din jurul meu ma fac sa ma intreb cand se va termina si povestea mea de dragoste, sau ma fac sa cred ca toate relatile au un termen de expirare asa ca ma intreb care e termenul pentru relatia mea. Sunt chestii pasagere dar suparatoare. Refuz sa-mi cred propriile teorii si imi formez alta, sau preiau mai bine zis: ,,Fiecare dintre noi are, undeva in lume, jumatatea si toti o vom gasi.”

Am mai citit eu prin nu stiu ce carte ca pentru a vedea iubirea adevarata trebuie sa treci intai prin chinurile iubirii dezamagitoare, adica acea iubire care iti toarna sare si piper pe rana,acea iubire care pret de cateva secunde te ridica la cer, apoi te izbeste cu furie si rautate la pamant.

Poate e adevarata aceasta teorie despre iubire si daca e asa, se pare ca tu ai trecut de aceasta perioada John Doe, norocosule. ;))

