apa-si-foc

Ziua de azi a fost nasoala…trebuia sa fie ieri,ca ieri a fost in 13,a fost si marti,dar… cum eu uneori am reactii intarziate,probabil s-a molipsit si ghinionul. Cateodata(mai tot timpul)ma simt foarte mica pentru lumea asta mare si ca nu am tinut pasul cu cei de varsta mea,ca nu am vrut sa vad ce sunt de fapt oamenii si cum e viata de fapt. Simt ca as fi ramas mult in urma.  Spunem toti ca vrem pace,dar viata insasi e o lupta.  Am vazut un film foarte interesant,,The boxer”  in care personajul princi pal era un fost puscarias care,iesind din inchisoare si-a gasit de munca la o sala de box,om de servici. Dupa munca mai avea obiceiul sa loveasca sacii asa ca nu a trecut neobservat de proprietar,fost campion mondial la box si un antrenor foarte bun,un mosulica simpatic dar dur in acelasi timp,foarte direct si intelept.Desi nu mai antrenase de mult,incearca sa-i dea niste sfaturi angajatului,dar acesta refuza sub pretextul ca el nu se antreneaza. Intr-un final ii marturiseste antrenorului de ce a fost inchis si afirma ca vrea sa fie un om mai bun si ca nu mai vrea sa dea cu pumnul in nimeni.Ceea ce mi-a ramas n minte au fost vorbele batranului,,Intr-o lupta ,nu mereu e important cine este castigatorul sau invinsul,important este sa iti infrunti adeversarul cu respect.Nu conteaza unde are loc lupta,in ring sau in viata…e la fel!”

Ma gandeam cata dreptate are.Daca vrei ceva trebuie sa lupti. Conteaza daca obtii ,dar cel mai important este ca ai facut tot ce ti a stat in putinta si infrangerea nu e atat de grea daca te simti impacat cu tine insuti. Ganditi-va la asta. Cand cineva incearca sa te calce in picioare ,reactioneaza cu respect,ca asa te respecti pe tine!

