Luni dimineata, ora 9.00,alarma suna in nestire iar mie imi vine sa-mi arunc telefonul pe geam. Imm…ce mi-as mai dori inca o ora de somn… O trezesc pe Anca si imi aduc aminte ca e randul ei sa prepare mult ravnita potiune de dimineata,asa ca ii dau minunata veste la 30 de secunde dupa ce o trezesc. Dupa 5 minute Garfield ma saluta somnoros de pe cana si imi spune ca uraste zilele de luni. Ma uit la el si imi spun in gand ,,Join the club.” Nu pot sa imi beau cafeaua fara el,nu are acelasi gust cafeaua. 🙂 Il ador pe Garfield. Daca ar fi sa prind pestisorul de aur una din dorinte ar fi sa-l faca pe Garfield real si sa mi-l dea mie.
Cald afara azi. Super. Pot in sfarsit sa ma imbrac mai lejer. (Citesc inca o data ce am scris si realizez ca ultimile 2 fraze au fost ceva de genul ,,Am nevoie de un plasture” :))  ) In fine,revenim la subiect : ziua de luni.
Bem cafeaua, numaram pisicile vecinului care, tin sa mentionez, s-au inmultit si acum sunt in numar de 11, tragem concluziile zilei de ieri si ne apucam de treaba. Ne pregatim psihic, atat eu cat si Anca, sa ,,donam” facultatii 12 respectiv 14 milioane si jumatate lei vechi. Stiam ca trebuie sa ii dau, insa cand am ajuns la casierie a cam inceput sa imi tremure mana.
Incerc sa ascund insa, atmosfera din casa nu mai e Zen si asta ma afecteaza. Nu inteleg rautatea unor oameni,cum pot fi atat de ,,incatraniti”, vorba bunicii mele. Ma simt in schimb, impacata cu mine. Chiar daca uneori am de pierdut cu faptul ca sunt prea iertatoare, ma simt extraordinar de bine ca am sufletul catusi de putin bun si asta imi va deschide multe usi.
